سفرکمپینگکوهنوری

چرا تکاورکو را انتخاب کنیم؟

سایت فروش تجهیزات کمپینگ تکاورکو

سایت تکاورکو یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های وسایل کمپینگ و کوهنوردی در ایران است. تیم ما با هدف تامین تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ با بهترین کیفیت از برندهای معتبر بین‌المللی دور هم جمع شده‌اند. ما علاوه بر تامین تجهیزات، کیفیت و اصالت محصولات را تضمین می‌کنیم.

هدف اصلی تکاورکو

ارائه محصولات باکیفیت و تامین تجهیزات روز دنیا با بهترین قیمت هدف اصلی تیم ماست. ما در تکاورکو برندهای معتبر بین‌المللی و برندهای در حال توسعه داخلی را در کنار هم حمایت می‌کنیم. اما چطور در کنار شما هستیم؟

ارسال سریع سفارشات

تا به حال شب سفر کمپینگ متوجه شده‌اید که وسیله‌ای ضروری را ندارید یا خراب شده است؟ در این مواقع ارسال سریع سفارشات تکاورکو به شما کمک می‌کند. سایت فروش وسایل کمپینگ تکاورکو، فردای ثبت سفارش شما بسته را ارسال می‌کند. اگر داخل تهران باشید خیلی زودتر از زمانی که تصور می‌کنید، بسته به دست شما خواهد رسید.

پست پیشتاز تکاورکو

تضمین کیفیت و اصالت

ما تمامی محصولات موجود در سایت تکاورکو را با ضمانت اصالت و کیفیت برای شما ارسال می‌کنیم. تمامی محصولات سایت در انبار تکاورکو کنترل کیفی می‌شوند و سپس به دست شما می‌رسند.

پشتیبانی آنلاین

در تکاورکو ما 7 روز هفته پشتیبانی آنلاین داریم. شما در هر روز هفته که مشاوره خرید محصولات کمپینگ یا پیگیری سفارشات را لازم داشته باشید، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود. مشاوران ما تمامی سوالات شما درباره مشخصات ظاهری و پیگیری سفارشات شما را پاسخگو هستند.

فروشگاه تکاورکو

برای خرید حضوری محصولاتی که به تست نیاز دارند، به فروشگاه ما در تهران، میدان حسن آباد، روبروی موزه مقدم مراجعه کنید. با مراجعه به فروشگاه تکاورکو می‌توانید از تجربیات همکاران ما بهره‌مند شوید.

شعبه اصفهان: اضفهان، خیابان مصلی نرسیده به شیخ مفید

شعبه بابل: بابل، میدان بسیج(حمزه کلا)، بین بسیج ۲ و ۸

فروشگاه تکاورکو

تیم ما در فروشگاه به شما با صبر و حوصله تمامی پیچ و خم‌های کمپینگ که برایتان سوال است را پاسخ می‌دهند. به یاد داشته باشید که کیفیت فقط در مورد تجهیزات کمپینگ برای ما مهم نیست و کیفیت سفر شما در ادامه خرید این محصولات، از اهداف ماست.

ارسال به سراسر کشور

همانطور که قبل‌تر گفته بودیم، ما تمامی محصولات سایت را با ضمانت اصالت و کیفیت برای شما تامین می‌کنیم. اگر در شهری هستید که تمامی وسایل کمپینگ موردنیاز شما را ندارد، ما برای شما ارسال می‌کنیم. با همکاری با شرکت‌های تیپاکس و پست پیشتاز، بسته‌های شما به سراسر ایران ارسال خواهد شد.

برای ما ارزشمند هستید

اولویت ما در تکاورکو، ارائه بهترین کیفیت است. به همنی دلیل تمامی محصولات سایت تکاورکو، با گارانتی اصلی تایید شده‌اند. رضایت مشتری از مرحله‌ای که وارد سایت می‌شوند برای ما اهمیت دارد. ما در کنار تامین محصولات باکیفیت و پاسخگویی سریع از مشتریان، سوال‌ها و مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کنیم. با مراجعه به وبلاگ تکاورکو خواهید دید که ما بسیاری از سوالات مربوط به کمپینگ شما را پاسخ داده‌ایم.

امیدواریم تیم تکاورکو یکی از عضوهای ثابت کمپینگ، کوهنوردی و ماجراجویی‌های شما باشد. زندگی مدرن امروزی به تنفس در طبیعت چشم‌نواز احتیاج دارد و نباید از آن غافل شویم. زندگی راحت در طبیعت را برای شما فراهم می‌کنیم و امیدواریم که رضایت شما را جلب کنیم.

 

سارا شریف

به نظرم نوشتن و سفر رفتن خیلی شبیه هم هستن؛ هر دو باعث آرامش روح میشن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا