سفرکمپینگ

بازی های سرگرم کننده برای سفر کمپینگ + 11 بازی در کمپینگ

بازی در کمپینگ

کمپینگ و دورهمی‌ها بهترین موقعیت برای انجام بازی‌های گروهی هستند تا علاوه بر سرگرم بودن، مهارت‌های فردی را افزایش دهید. دور آتش نشستن، آواز خواندن و بازی در کمپینگ خاطرات فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد ساخت.

بسیاری از این بازی‌ها به وسایل و تجهیزات احتیاج دارند، پس پیشنهاد می‌کنیم در مواقعی که با ماشین به سفر می‌روید، هوس انجام این بازی‌های گروهی را داشته باشید. در ادامه این مقاله بهترین بازی‌های سرگرم کننده برای سفر کمپینگ را به شما معرفی می‌کنیم.

بازی در کمپینگ

اگر سفر کمپینگ قبلی کسل‌کننده بود و یا برای جمع خانوادگی و دوستانه به دنبال بازی هستید تا از بحث‌های احتمالی جلوگیری کنید، ما به شما بازی در کمپینگ را پیشنهاد می‌کنیم. بازی در کمپینگ به شما کمک می‌کند تا رقابت سالم و هماهنگی بین مغز و بدن را تجربه کنید.

پرتاب حلقه

پرتاب حلقه، یک بازی ساده و کلاسیک است که برای بزرگسالان و البته کودکان مناسب است. روش بازی بسیار ساده است و وسایل پیچیده‌ای نمی‌خواهد. چند حلقه با رنگ‌های مختلف انتخاب کنید، یک میله را داخل زمین فرو کنید و برای امتیاز گرفتن تلاش کنید از فاصله حلقه هارا دور میله بیاندازید. برای جذاب کردن بازی می‌توانید فاصله زیادی را برای انداختن حلقه‌ها دور میله انتخاب کنید. برای چالش برانگیزتر کردن بازی می‌توانید روی یک پا بایستید یا با چشم بسته پرتاب کنید.

سرگرمی در کمپینگ

من جاسوسم!

این بازی نه تنها در کمپینگ، بلکه در مسیر رانندگی یا پیاده می‌تواند سرگرم کننده باشد؛ قانون بازی هم بسیار ساده است. یک نفر به عنوان نفر اول انتخاب می‌شود و می‌گوید “من با چشمم چیزی می‌بینم که با ب شروع می‌شود”. بعد بازیکنان دیگر چیزهایی که در اطراف موجود است و با حرف “ب” شروع می‌شود را مثال می‌زنند.

پانتومیم

محبوب‌ترین بازی در کمپینگ که می‌توانید انجام دهید پانتومیم است. اهمیتی ندارد که داخل چادر کمپ باشید یا دور آتش نشسته باشید و از محیط لذت ببرید. این بازی شور و شوق جدیدی را به اکیپ شما برمی‌گرداند و سرگرمتان می‌کند. برای روش بازی می‌توانید به گروه‌های دو نفره یا یک نفر در مقابل همه تقسیم شوید. سپس یک نفر از گروه انتخاب می‌شود که در مقابل بقیه بایستد و سعی کند بدون حرف زدن یا لب زدن، کلمه‌ای که در ذهن دارد را به بقیه بگوید.

پانتومیم در کمپینگ

دومینو

یکی دیگر از بازی‌های قدیمی و محبوب کمپینگ، دومینو است. ابتدا یک زمین نسبتاً صاف پیدا کنید و بعد سعی کنید آجرهای کوچک را بدون واژگون شدن کنار هم قرار دهید. برای جذاب شدن این بازی در کمپینگ می‌توانید دومینو را به شکل تصویری ذهنی دربیاورید.

بازی‌های کارتی

امکان ندارد در جمعی دوستانه یا خانوادگی حضور داشته باشید و یکی از بازی‌های کارتی را امتحان نکرده باشید. امروزه بسیاری از شرکت‌ها، بازی‌های کارتی جدیدی طراحی و تولید کرده‌اند که علاوه بر سرگرم کردن شما، باعث به چالش کشیدن شما نیز می‌شوند.

چشمک قاتل

برای طرفداران فیلم و سریال‌های معمایی و جنایی خبر خوبی داریم؛ این بازی مخصوص شماست. اگر طرفدار رمان‌های آگاتا کریستی و شخصیت هرکول پوآرو یا شرکول هولمز هستید، این بازی برای شما سرگرم کننده است.

یک نفر زمانی که همه چشم‌هایشان را بسته‌اند یک نفر را به عنوان قاتل انتخاب می‌کند. در مرحله بعد همه بازیکنان دور یک دایره می‌نشینند یا راه می‌روند. اگر در این زمان قاتل به کسی چشمک بزند او باید بدون اینکه حرفی بزند یا اسم او را بگوید خود را با روشی دراماتیک به مردن بزند. در این زمان باید حواستان را جمع کنید و تشخیص بدهید قاتل چه کسی است!

دارت

دوست دارید مهارت پرتاب به هدف خود را تقویت کنید؟ با این بازی در کمپینگ و تمرکز فوق‌العاده‌ای که در طبیعت دارید بازی دارت را تمرین کنید. برای پرتاب می‌توانید از تیرهای مخصوص دارت یا تبر و چاقوهای مخصوص بازی استفاده کنید. مراقب باشید در اطراف صفحه دارت کسی نباشد که آسیب ببیند.

دارت در طبیعت

اسم و فامیل

بازی اسم و فامیل از گذشته‌های دور و در روزهای تعطیل همراه ما بوده است. برای انجام این بازی در کمپینگ یک کاغذ، یک خودکار و یک ذهن خلاق و سریع احتیاج دارید. برای ایجاد هیجان در بازی می‌توانید یک تایمر بگذارید که مثلاً سر وقت 3 دقیقه زنگ بخورد. حتی می‌توانید ستون‌هایی مانند اشیا، کشور، شهر و میوه به این لیست اضافه کنید.

بورد گیم

معمولاً برای بردگیم منچ و مونوپلی را می‌شناسیم. اما به اندازه‌ی بازی‌های کارتی موجود در دنیا، بازی‌های برد گیم وجود دارد که برای ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند.

بازی‌های فیزیکی

بسیاری از بازی‌های فیزیکی مانند وسطی، بشقاب پرنده، شیر یا پلنگ و حتی ورزش‌هایی مانند والیبال، بدمینتون و تنیس می‌توانند برای بازی در کمپینگ مناسب باشند. فقط پیشنهاد می‌کنیم در این بازی‌های فیزیکی مراقب باشید آسیب نبینید. شما در کمپینگ هستید و با درمانگاه و بیمارستان فاصله دارید و برنده بودن در هیچ بازی ای ارزش به خطر افتادن سلامتی شما را ندارد.

مسابقات گونی پرنده

اگر در نزدیکی دشتی وسیع یا ساحل کمپ کرده‌اید، بازی گونی پرنده را از دست ندهید. برای این بازی می‌توانید از گونی استفاده کنید. داخل گونی بروید و سعی کنید بدون افتادن مسیری را در حالت پریدن طی کنید. هر کسی که زودتر به خط پایان برسد برنده است. این بازی را با کیسه خواب هم می‌توانید انجام دهید.

گونی پرنده

اگر گرم بازی در کمپینگ شده‌ای و فراموش کرده‌اید برای شام چیزی فراهم کنید، ما به دستور غذاهای آسان برای شب ماندن در کمپینگ را پیشنهاد می‌کنیم. این دستور غذاها بسیار ساده هستند و مدت زمان بسیاری برای آماده کردن آن‌ها لازم ندارید.

به علاوه اینکه برای خرید چادر کمپینگ و کیسه خواب به شما پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه تکاورکو مراجعه کنید. این فروشگاه با ارائه محصولات کاملاً اورجینال با قیمت مناسب و تحویل سریع همراه شماست.

شما در سفر های کمپینگ خود چه بازی‌هایی بازی می‌کنید؟ چه بازی‌هایی می‌خواهید بازی کنید؟

سارا شریف

به نظرم نوشتن و سفر رفتن خیلی شبیه هم هستن؛ هر دو باعث آرامش روح میشن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا